screen saver

Assalam

31 julai 2011

Akhirnya, aku jejak jugak dkt assalam nhe. Uwaa~
Mcm gini storynyee, Tyme nhe aku keje dkt jbsentral lagy,
Then tyme nk balek, aku kena tggl dgn bus.Aku pun tk tawu ah nk balek naek ape.Aku bukan tanak tumpang miraa, tp aku tk suke care bpk dea, bole kea dea kate camneh 'knp tk naek bus' seolah-2 aku menyusahkn dea jhe. So, cukup lha skaly jhe en.Bole pulak adyb short, ajak tumpang memb dea.Aku pun onn ah kan. Then,aku borak-2 dgn deaorg, Wan jani tny aku, nhe nk peg mn nhe? Pasuh aku ckp ah, anta aku balek ah,skaly jhe aku terpndg lampu angsana, terus aku menggelabah, nhe nak peg mane nhe? Bkn kea anta aku balek uma dulu? Dorang sume gelakkan aku tw,dorang igd aku
nk join xixa skaly.GRRR.. apepuntakbole.Ape nk buad, dah pung smpy dkt sane. So,
lepak jelha. Isap xixa, mkn burger, gelak-2 hihihaha.Dorangkn suke bully aku tw,Aku pulak suke nganjeng, mane tk parahnye. HAHA~ Lepas lepak baru lha dorang anta aku balek. Tawu tk aku smpy uma pukul berapa? Pukul 2.30 am dho. Huhh, HAHA~  Tp best ah, thanks adyb short and saduan jani. You are my friends ever.


Thank You

Pink Horizontal Stripe Pointer