screen saver

kanda saye



ASSALAMUALAIKUM#takjawabdose
Intro please, aku nak perkenalkan new bf aku nhe,
name dea Amirul Faisal bin Suhaimi <33
kanda saye:3 uwaa, mesty korang ckp aku mengarod en nak ckp dinda kanda
bagai, huh, whateverlha kann.Ditaken pade 27/8 pade pukul 6.08petang.
HAPPY dgn dea dho,dea caring sgd,aku hargai ape yg dea buad pade aku,dkt fb tuh sume dea yg buad, maried, default picture, and bagai lha kan, tak cukup dgn tuh, dea cite pasal aku dkt blogger dea, dea suroh memb-2 dea yg dkt ss tlg tgk-2 aku,
topapkan abg aku bagai,dea buad aku tambah syg dkt dea, hikhik kau nhe kepeng suke mcm niyh en, and dea kate dea dlm proses nak ubah diri dea, wee~ happy aku dgo dho, mane taknye, aku kan tak suke lelaki mabok-2, kaki club sume, so paham-2 lha kan. Alhamdulillah, dea bole pk sume tuh. Lagy pun kalau dea berubah bkn utk aku jhe, utk diri dea jugakkan, itu hari dea call aku dea kate BM dea dapad 82. wahh, hebad dho dea, dea ckp"thanks da doakan dea" wee~ aku tumpang gumbira tgk kepeng aku happy<33 skrg dea kate dea da kurang lefak, syukurlha kalau mcm tuh, aku tak halang pun dea nak lepak, tapy agk-2 lha, sampay pukol 5 6 pagy tuh ape cyte? kang tak sch pulak, awak tuh kan da nak SPM, so renung-2 kan dan selamd beramal. KETOD SYS KEPENG<33
Thank You

Pink Horizontal Stripe Pointer