screen saver

Aku rindu kau mokk, walawwe. Akhirnye dapad juga meet dengan dia nii tauw,tehee. Makin cun doh kau, almaklomlah, akak-2 kan, mestilah cun, kteorg meet dekat j.co and dia belanja aku dengan asz makan j.co. jwah untunglah kann. lepak punye lepak is dengan buu dekat luar da text aku,"takda lama lagi kaa?" harhar alololol kesiann laa, aku pun keluar dengan membawa j.co lalu suap kepada mereka, hee #panceng then keluar dari j.co jalan-2 dengan asz posner, is arigato, shafiz buu,ejat kechik and bella tyson, best wokk, membe aku katy bole bagy pinjam camera , ape lagi shoot laa enn hahahi kesudahannye, aku pergi kerja pukul 6.30 hohoho lambad siked, is juling tulaa, bole kea dia pancing aku makan mcd, aku dah la tengah lapar, hahaaha thanks laa da belanje ea, hihi tapi kerja tetap karja duhh,
sampai sini duluu
gambar-2 bersama merekaa
                            bersama lesbo sayaa <3
                            si ketod yang comell huahaahaah
                             bersma buu hahaa^^

                               beela tyson and ijat kechikk
                              bersama is julingg
Thank You

Pink Horizontal Stripe Pointer