screen saver

^^

Salam, myda hasni here, ocaty today aku nak tulis entri tentang rahsia personaliti warna melalui tarikh lahir korang, yang aku copy dari majalah yezz. Aku malas la nak nyalin dari bulan januari,so korang bacela majalah yezz edisi julai m/s 122ocay. Aku nak story bulan kelahiran aku ja, iaitu ^november^

jika tarikh lahir kau,
24/10 hingg 11/11 maka warna putih
jika 12/11 hingga 21/11 maka warna emas
jika 22/11 hingga 1/12 maka warna kuning
jom tengok apa personaliti korang,
putih
--> kau ni ade matlamat dalam hidup n kau ni kuat cemburu,kadang-2 susah nakbekerjasama dengan orang lain. Dalam hubungan cinya pulak, korang asyek gadoh ja sebab perangai kau tu laa.Cemburu tu tandenye sayang,tapi kalau dah melampau cemburu buta namanya. Atoto
Emas(akuaku)
-->walauphun kau ni berdepan dengan masalah, tapi kau tetap bergaul mesra dengan memb-2 kau, kau ni seorang yang tahu arah tuju. Dalam percintaan pulok kau ni susah nak jumpa yang betol-2 kau suka, tapi sekali dah jumpa yang kena, and aku phun suka memang tak aa kau lepaskan, sekali gagal dalam percintaan,kau susah nak jatuh cinta lagi.
kuning
-->Tenang, sopan, and manis itulah kau, sebab tulah kau lebih dipercayai daripada kawan-2 kau yang lain, kau ni lebih suka menguasai, and kau ni sebenarnya jiwang karat doh, asyek ingad ja kenangan romantik mase kau tengah hangat bercinta dengan si dia#ehem kau apa je haa? ringan-2 ea? jhahaha

jyeah, disitu kita dapat lihat aku punya warna emas, apa yang tertera toh memang terjadi, sebab toh la aku still single, and aku memang payah nak jatoh cinta, tehee, btw menda alah ni tak bole percaya sangad   setakat suka-2 toh bole laaken. Sekian dari si ketod ^^
Thank You

Pink Horizontal Stripe Pointer